Sultan67 Kızlar ben özele gidiyorum kontrollerime ayda 1 kere kontrolum oluyor sizin ayda kaç kere oluyor 27+1 olduk
Emine55 Sultan67 valla bn devlete gidiyorum burada özel Yok doktor 3 hafta diyo bn iki haftada bir gidiyorum🙂) sadece 7. Hafta kontrolümde 12 . Hafta gel denilti ama bn gittim yinede görmek için bi bahane uydurup🙂)
Mom_O Sultan67 Yani endişe etmeniz gereken bi şey yok🙂 ben de özele gidiyorum hatta 2 doktor değiştirdim 2side de aynı
Osse Sultan67 bende ayda 1 kere gidiyorum canım fazla ultrason da bebeğe zarar hareket ettiğini hissettikten sonra gitmeye gerek yok bence
Sultan67 Osse ayda bi kere gelsen yeter dedi bana testlerimi falan hep devlette yaptirmami istiyor canim
Tugceates Osse aynen öyle canım ama hipertansiyon hastasıyım ve dah 12 haftalığım çok tedirginim henüz hareketlerini hissetmediğim için sık gitmek işime geliyor ☺
Merveersoy Bende özele gidiyorum ayda 1 kere 🤗 ama o 1 ay geçmek bilmiyor sanki 14 şubata randevu aldım cinsiyetini öğrenicez inşallah 😍 şuan 13+4 deyiz.
Hazelkuru Sultan67 ayda bir gidiyorum son ayıma girdim son ay olduğu halde 2 haftada sıkıntın olursa erken gel dedi sadece
hlyagl bende özele gidiyorum 19+5 bugün baktık bebise detaylı ultrason dedi yapcaz bu hafta içi sağlık ocağına git iğne ol dedi ama ne zaman gelcegimi demedi sizce kizlar akıl verin ne zaman gidim?
Gizemhakan Sultan67 valla bende özele gidiyorum dediğin gibi ayda 1 kez 34+4teyim yeni 2 haftada göre dustuk