BARUTCU06 Mstfamikram_60 ben her tuşa bastım ilk hamilelikte ada çayı ,ahududu yaprağı çayı hurma ,merdiven inip çıkma , yokuşta yürüyüş bana mısın demedi :) 42. Haftada yatış yapıp suni sancı ile doğum yaptım.
170420 Mstfamikram_60 bn trendyoldan bulup aldım aktarlari gezdim yoktu bakalım 38+4teyim insalah faydasını gorurum
Gmzgkck_ Valla denemek nasip olmadı eşimi gönderdim bugün aktara 10 tane aktar gezmiş gebzede bulamazsın yaprakları çok küçük diye kimse toplamiyor demisler adacayida diyeni duydum ama kimisi sütü azaltıyor demis emin olamadim
nurcan05 Gmzgkck_ marketlerde yokmu ben bakmadımda bakıp alayım deneyeyim bende doğumu bekliyorum faydası varsa hurma yiyorum birde
Mstfamikram_60 Gmzgkck_ bende Ahu dudu çayını duydum ama ise yarıyor mu bilmiyorum kaç haftalık hamilesiniz acaba
aybukekurt55 Gmzgkck_ canım kardelen Home yanında otopark var onun karşısında küçük aktar var ben orda buldum
Mstfamikram_60 nurcan05 bende bakmadım hiç markete yada aktara falan ise yarıyor mu bilmiyorum bilen birisi bizi bi aydinlatsa bu konu hakkında kaç haftalık hamilesiniz acaba
Gmzgkck_ nurcan05 valla kayısı çayını bile zor bulduğum için marketlere hiç bakmadım bulursanız haberdar edin
Gmzgkck_ Mstfamikram_60 valla 38+1diye gittim pazartesi 38+5 çıktı bugün 39 oldu doktora göre. Kafası baya baya kanalda Bi tık daha lazım dedi doktor o yüzden tüm tuşlara basiyorum
nurcan05 Mstfamikram_60 37+6 aslında bugün bende bir yorumda gördüm Tunus hurması yiyip ahududu çayı içmiş kadın doğumum çok güzel gecti demişti ☺️ büyük migroslarda olabilir bence aktarlarda da vardır diye düşünüyorum büyük yerlerde bende bir bakayım
Mstfamikram_60 nurcan05 vlla sidmiki bebişler geç geliyor 39 olduk bi tık yok daha doğum kanalı bile girmemiş suni sancı ile baslatacak böyle giderse ama ondanda çok korkuyorum 🥺
Adenala Mstfamikram_60 Rica ederim inşallah sizlere de faydası olur Adaçayı ananas hurma da yazmışlardı
nurcan05 Mstfamikram_60 bende korkuyorum 40. Haftayı görecegiz diye inşallah gerek kalmaz suni sanciya güzel doğumlarımız olur 🤲🙏
nurcan05 Gmzgkck_ yaaa ben genelde büyük migroslarda aktarlarda mutlaka bulurum aradıklarımı bulursam yazarım bulmadanda dönmem hep 😅
Mstfamikram_60 Gmzgkck_ ay hadi İnşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza su gibi dogumumuz olsun bi avazda kurtulursunuz 😊