Bebegimsu350 benimki kilotlu idi yani giymeli ama yanlış almışım bele sarılandan almam gerekiyormuş sonradan öğrendim giyerken zor oluyordu belden olsa rahatlıkla giyebilirdim.
Hayır canım hiçbir sorun olmuyor ağrı acı kalmıyor zaten bir hafta sonrasına ve dikişlerede iyi geliyor korse hem karnı topluyor