Emineacr Bugün kontrolüm vardı doktor 1 hafta geriden geliyor dedi 1780 gr 42 cm dedi sizde durumlar ne acaba
Cylnmrym Emineacr masaAllah 1 hafta çok önemli degıl dıyorlar bızımde 3 hafta gerıden gelıyor 33 haftalıgız bebek 30 haftalık gıbı bızımde birkaçgun önce 1700 du :(
meraldurmaz Emineacr biz de 2400 gr olmuşuzz doktor her gittiğimizde önden gidiyor dedi. Bir hafta geride veya ileride olabiliyorlar. Bebeğe kilo aldıracak şeyler yemen lazım. Muz, kabak çekirdeği, kefir vs. Protein almaya çalış haftada 4-5 gün
Emineacr Cylnmrym hadi ya o kadar dikkatle ediyorum ama yediklerime anlayamadım suyuna bir şey dedi mi acaba
Emineacr Simge16 bir haftada 200 gr alsa 1800 olmuştur bence her hafta gitmenizin bir sebebi var mı acaba bende normal kontrol giderdim bu hafta haftaya görmek istiyorum dedi
Cylnmrym Emineacr bizim suyuda azdı günde 2 buçuk 3 litre su ıc dedı ona dıkkat ettım 1 hafta sonra gittiğimde ıyı demişti şükür
Simge16 Emineacr böbrekde genişleme mevcuttu detaylı ultrason girdim tekrardan takip amaçlı o zaman öğrendim şimdide normal aylık kadın doğum doktoruna gidicem
Emineacr meraldurmaz kefir hariç hepsini yiyorum haftalık balığım oluyor et sebze düzenime dikkat ediyorum ama anlayamadım
Emineacr Azra8Engin ya benm bu 3. Gebeliğim diğerleri de 2500 falan doğdu ama bunda baya dikkat etmeme rağmen böyle olunca
tatlibebegim_ Emineacr bende şekerde var o yüzden biraz iri ama anne baba nasılsa ortalama kilosu çıkıyomuş eşimde bende iriyiz biraz
Azra8Engin Emineacr olabiliyor canım. Doktorum minyon bir bebek olacak 2 haftaya kadar geriden gelmesini normal karşılıyoruz dedi. Benimde içim içimi yiyor ama
Emineacr tatlibebegim_ hımm geçmiş olsun 🙃bende minyon tipliyim ama ne bileyim işte insanın bir moreli bozulmuyor değil
Serra19 tatlibebegim_ bende 34 haftalığım iki hafta önden gidiyor dedi göbeği sorun mu bu tatlibebegim_
aasl Emineacr Benim bebeğimde de 1 haftalık gerilik var. 31. haftada 30. haftayla uyumluydu. 1460 gramdı. Yarın 32+1 haftalık oluyoruz kontrolümüz var Insallah kilo almıştır
Azra8Engin Emineacr öyle valla. 2 haftadır yemediğim içmediğim bir kefir bir avokado kaldı. Gün boyu yemeğe yükleniyorum
Emineacr Azra8Engin ben de normalde dikkat ediyorum kefir hariç her şey yiyorum yumurta kaşar ceviz badem kabak çekirdeği muz bunlar günlük sabit şeylerim ekstra yemek ama genetik faktörler işte
Azra8Engin Emineacr öyle canım. Sağlıkla gelsinler ya. Yeğenim 3700 doğdu 10 gün küvezde kaldı, arkadaşım 2200 doğurdu ertesi gün hastaneden çıktılar. Sağlıklı olsunlar yeter