123hasret
Yaren3442
Ben 2022 yılında ilk doğumumu Başkent Hastanesinde Aysun Alparslan Çulhada yapmıştım. Şimdi tekrar hamileyim ve tekrar Aysun Hanıma gidiyorum. Çok ama çok memnunum kendisinden. İlgisi, alakası, sabrı, sohbeti gerçekten çok rahatlatıyor. Tek doktorun değil doğumum sezaryen olmasına rağmen ameliyathanede çalışan tüm arkadaşların servis katında çalışan tüm hemşirelerin ilgisi yardımı kesinlikle 1 numara diyebilirim. Hep diyorum 10 kere doğuracak olsam 10 doğumumu da Aysun Hanımda yaparım.