mrv2505 Nazcelkk ya ben aldım kutuya dizdim ilaç kutuma. Doktor sonra bıraktırdı. Paketli yani sadece dış kutusu yok. Oksapar 4000
Prenses_annesi27 mrv2505 canım iğne hala duruyormu bayramda iğnesiz ksliyorum raporunda bitti eğer verebiliceksen çok sevinirim yoksa 1000 liraya alicam
tlhmrv rich_mom canım ilk yazana verim demiştim arkadaşla sorun olursa senle haberleselim elden alırsın Saime kadindayim bn
rich_mom tlhmrv tamam tamam onun cok ihtiyacı varmış gordum yorumları ben yazdiririm sen ona ver şifa olsun insallah
Fatma_ecem4 Prenses_annesi27 rapor çıkartın ücretsiz oluyor veya bende enox kullanıyorum rapordan önce 1200₺ idi kutusu şimdi raporlu 104₺ hastanede söyleyin rapor versinler bizimde sigortamiz yok ozele gidiyoruz doktorumuz orda diye
Cemrec Kalp atışını duymadan çıkartamayız dedi. 7-8 haftalıkken gel dedi canım. Ben 6. Haftya bugün girdim
[silindi] Merhaba benim elimde de var 1 kutu isteyene ben de gönderebilirim, Ankara’da yaşıyorum elden de teslim edebilirim.