tlhmrv Arkadaşlar merhabalar.. elimde 0.4 Luk oksapar iğne var 4 kutu hamileliğimden kalma . İhtiyacı olan varsa vermek isterim ankarada yaşıyorum
rich_mom tlhmrv ben alabilirim aslında doğumdan sonra da kullanacaksın dedi doktorum yar8n dogumum var ama nasıl alabilirim bilmiyorum ben de ankaradayim
Nazcelkk tlhmrv merhaba 34 haftalık hamileyim. İstanbuldayım doğumdan sonra da kullanmam gerekiyor kargo ücretini ben karsılasam bana gönderir misiniz bayramdan önce lütfen çok ihtiyacım var
tlhmrv Laz53_ laflariniza dikkat ediniz . Eczanelerde dolaplarda mi saklaniyo saniyosumuz o iğneyi oda sicakligunda kalıyor yine neden bozulsun
Sermec27 Laz53_ oda ısısı koşullarında saklanıyor o ilaç zaten dolapta değil bana da göndermişti bir arkadaş burdan o ilacı çok şükür oğlum doğdu şimdi yine kullanıyorum bence bilmeden bu tarz bir yorum yapmak doğru değil
Prenses_annesi27 Merhabalar ben 21 haftalık hamileyim hamileliğim boyunca vurmam gerekiyor bana gönderme imkanınız var mı eşimin sigortasında yok parayla alıyorum
tlhmrv Prenses_annesi27 gönderirim sizden önce bı arkadaş daha yazdı hanginiz önce bilgileri atarsanız ona veririm kimin kismetiyse artık
Fatma_ecem4 Prenses_annesi27 rapor çıkartın ücretsiz oluyor veya bende enox kullanıyorum rapordan önce 1200₺ idi kutusu şimdi raporlu 104₺ hastanede söyleyin rapor versinler bizimde sigortamiz yok ozele gidiyoruz doktorumuz orda diye
Laz53_ Lafimda bişey olduğunu sanmıyorum eczanede dolapta saklaniyorda eczanede sabit bir sıcaklık var bunu bilmiyorsanız size söyleyeyim hamile birinin sağlığıyla oynayamazsiniz
Sermec27 Laz53_ eczanelerde de dışarda muhafaza ediliyor kaç kez aldım sayısız bir şekilde bu iğne dışarda bozulan bir iğne değil
tlhmrv Laz53_ bugazina yapışıp al ilaci mi diyorum herkes kendini bebeğini düşünür onlarda bozulmadigini biliyor ve alıyor sen bı araştır önce . Başkasına cahil demeden kendi cahilliğini sorgulamis olursun
Kubradagdevren Laz53_ 7 aydır kullanan biri olarak söylüyorum bu iğne kolay kolay bozulan bir iğne değil güzel kardeşim ben dolapta değil çekmecede saklıyorum hatta acilen evden çıkarım unuturum diye çantamda her zaman yedeği de bulunur
mrv2505 Nazcelkk ya ben aldım kutuya dizdim ilaç kutuma. Doktor sonra bıraktırdı. Paketli yani sadece dış kutusu yok. Oksapar 4000
tlhmrv rich_mom canım ilk yazana verim demiştim arkadaşla sorun olursa senle haberleselim elden alırsın Saime kadindayim bn