Bhraydn2708 Alinrabia saat 7 den beri bişey akmıyor sadece kahverengi bir akıntı oldu kanama falan olmadı ama ağrım var hala
Bhraydn2708 Alinrabia bana ilaç versekte sadece ertelemiş oluruz düşüğü eğer sağlıksız bir gebelikse dedi
Annesiiy Bhraydn2708 kesenin sekli degisik miydi? Kese sekli bozulunca dusuk olabiliyor dikkat ettiniz mi hic
Bhraydn2708 Annesiiy tam yuvarlak değildi şekli ama altta muayene yaptı ve zor gördü çok küçük bişeydi
Freefam Bhraydn2708 dusuk onleyici progestan veriyorlar vermedilerse yarin tekrar git igne ya da fitil versinler dusecek olsa bile caba gostermis olursun sonra insan acaba yeterince cabalamadim mi diye dusunup duruyor
Bhraydn2708 Alinrabia evet başka doktora gittim dün oda herşeyin normal olduğunu kesenin şuanda çok küçük olduğu söyledi progesteron fitil verdi
Bhraydn2708 Alinrabia gün içerisinde ara ara kahverengi çamura benzeyen bir akıntı oluyor sadece umarım oda geçer herşey yoluna girer