Bhraydn2708 Kızlar merhaba adetimin üzerinden bir hafta geçti beta 1221 çıktı en son bu gün peçete ye dildim kan geldi gün boyu ara ara peçeteye kahve leke ve kan geldi az az doktora gittim kendi doktorum ameliyattaydı ordan başka doktora yönlendirdiler keseyi gördü ama etrafında kanamaların olduğunu sağlıksız bir kese olduğunu büyük ihtimalle düşükle sonuçlanacağını söyledi böyle bişey başına gelen varmı
Ladyys Bhraydn2708 ben yaşadım canım iğne oldum bebek düşmedi çok şükür ama kalbi durdu yani allah nasip etmedi mi olmuyor kısacası her kanama düşük sebebi değil yani kendini ona şartlama arkadaşımında vardı kanama alanı kendi kendine kaybıldu iğneyle
Freefam Bhraydn2708 dusuk onleyici progestan veriyorlar vermedilerse yarin tekrar git igne ya da fitil versinler dusecek olsa bile caba gostermis olursun sonra insan acaba yeterince cabalamadim mi diye dusunup duruyor
Bhraydn2708 Ağrımda oluyor aynı zamanda kendi doktoruma sorduğumda gün içerisinde yerleşme kanaması olabilir normal demişti
Bhraydn2708 Beta sırasıyla pazartesi 45,21 ile öğrendim adetime 2 gün vardı perşembe 192,25 çıktı pazartesi tekrar 1221 çıktı normal bir artış mı bu bakan doktor bununda fazla arttığını söyledi
Beyzz6 2 katından biraz fazla artmış ama bu sağlıksız artış değil. Lütfen başka doktor tercih edin ultrason tabi önemli benim kızımda 4. 8. Ve 12. Haftada lekelenme ve küçük kanamalar olmuştu kanama olunca düşük riski diye değerlendirip ilaç veriyorlar korkmayın bence başka doktorada gidin devam ediyorsa lekelenme acilden bakılır
Bhraydn2708 Beyzz6 nasıl fazla etmiş oluyor onu anlamadım vajinal ultrason yaptı ve kese sağlıksız bir keseye benziyor dedi
Bhraydn2708 Beyzz6 ilaç veremem dedi versem bile sağlıksız bir gebelikse ilerleyen haftalarda tekrar düşer dedi
Beyzz6 Bhraydn2708 yani olabilir sıkıntı olmaz mesela 1000 çıkacağına 1200 küsür çıkmış öyle düşünün dediğim gibi başka doktor tercih edin 3 doktor aynı şeyi söylerse o zaman bakarsınız çaresine
Alinrabia Bhraydn2708 hemen gıt bekleme cnm bn kızımda da bu hamılelıgımde de kesenın etrafında kanama vardı progestan verdı doktorum belırlı haftaya kadr kullanıcam folık asıt te kullanıyorum kımse bugune kadar bana boyle bısey demedı yerlesme kanamasıdır bence o sen baska doktora gıt hemen ıcını ferah tut
Alinrabia Bhraydn2708 ben 11 haftalık gebeyım ogrendıgımden berı var bnm 15 ıncı haftaya kadr verdıgı ılacı kullanmam gerekıyormus kızımda da kullanmıstım bı kanamam yok sukur kı
Alinrabia Bhraydn2708 bır tane doktorun demesine bakmayın ve kendınızı o cvba odaklamayın baska doktora gıdın ıcınız raht olsun
Bhraydn2708 Alinrabia bana ilaç versekte sadece ertelemiş oluruz düşüğü eğer sağlıksız bir gebelikse dedi