Evhamlikurabiyeanne Bende cok bezeler var hatta önceki hamileligimden kalma bezeler bile duruyor igneyi hafif batira batira yumusak yeri bulmaya calisiyorum iki parmagimla eti sıkıstırıyorum
Mirmire Evhamlikurabiyeanne merhaba. Bugün oksapar iğnemi vuramadım. Bir gün vurmasam sıkıntı olur mı
1fatma_nurr Lidiapoet yok cnm ben yaşamadım ben aynı zamanda corasprin de içiyorum her gün de iğne vuruyorum