Rabiul öne doğru gidiyor yanlardan yok sanki futbol topu gibi öne ve aşağı doğru bu hafta daha da büyüdü öne doğru gittikce karnım patlıcak gibi hissediyorum sanırım bebek büyüdü icin tam gelişme çağı hep hafta olarak öndeydi ama karnım normaldi bu defa karnım yandan belden yok sadece öne doğru bı gidişi var çok tuhaf gelio gözüme hareket ederken falan da çok hareket etti için ayrıca bir ağrı oluyor iyice karnım geriliyor çatlak kremi sürünce öyle serinlio gibi gelio bana rahatliom