papatyamm_ Kizlar yaa 20 haftaligiz nasıl bı duygu bebeğin hareket etmesi böyle pıt pıt atıyor öylemi doktorum sordu hareket ediyormu diye pıt pıt atıyor dedim o hareket değil dedi
Rabiul papatyamm_ 23. Haftadayız bizimki baya tekme yumruk atıyor , ama kimisi 20.-22. Haftasından sonra hissediyor plasenta bebeğin önündeyse haraketleri hissetmen biraz daha zaman alabilir
Beybun_29 papatyamm_ 20. Haftada minik minik atıyordu kalp gibi ama biraz daha sertt gun geçtikce arttı 24 ten sonra baya baya vuruyordu şimdi karnımı delip çıkacak gibi oluyor bazen yuvarlanıp duruyor. 20. Haftada hafif atıyordu ama karnimda dönmelerini fark ediyordum hissediyordum kimisi 20. Haftada yeni yeni hissetmeye başlar ilk tekmeler miniktir kalp gibi kus çırpıntisi gibi
Afrasevde papatyamm_ 22+4 teyim inanılmaz hareket hissediyorum. 20. Haftaya gelmeden önce böyle sanki karın kıpırtısı varmıs gibi hissediyordum böyle bi kıpırtı hani olur ya üşütmüş olursunuz sancısız bi hareketlenmeler olur karnınızda 😅 öyle bişey. Ama şuan ayırt edebilecek kadar farklı bi hareketlenmeler özellikle gece yatarken sol tarafıma döndüğümde içerde partiliyor😅🤍
Hulo2105 papatyamm_ 16+4 te başladım hissetmeye kalp atışı gibiydi. 18+3 üm şimdi özellikle sola yatınca aşırı hareket ediyor resmen ayaklarıyla çiğniyor gibi. Dışardan belli olmuyor daha ama sanki biri parmağıyla karnıma bastıyor gibi bişey oluyor.
Rabiul papatyamm_ ben çok erken hissettim 14.-15. Haftamda pıt pıt hissediyordum şimdi baya hissediyorum pıt pıt değil yani titrediği zaman toplandığı zaman bazen dönmeye çalışıyor mesela canım acıyor poposunu ittiriyor göbeğim yamuluyor küçük top gibi bir şey çıkıyor dışarıdan gözüküyor ama benim iç karnım yok sizin vardır plasenta da bebeğin önündedir o yüzden az hissediyorsunuzdur yada bebiş çok sakindir bizimki mesela 5 dk sakinse 10 dk hareketli
Beybun_29 Rabiul seninki de sürekli bir yerde toplanio mu bazen sağdan bazen sağ göğüs altimdan çıkış yeri arıyor gibi gerilip şişiyor ve bunu bu ara çok sık yapıyor normal mi
Beybun_29 Rabiul kaç haftalıksin şuan ben oturunca kalkamiom çok ağrım oluyor karnımın altı aşırı ağrı yapıyor bazen sabahları uyanırken öyle baskı ağrı oluyor ki karnım patlicak gibi 30 hafta girdim gireli her gün ağrım var bazen regl sancısı gibi kontrol yarın
Rabiul Beybun_29 ben 23. Haftadayım ama ben çok erken şişmeye başladım kaşıntılarım başladı kalkerken zorlanıyorum plasenta da kanama alanım olmuştu işten izin aldım 1 hafta dinleniyorum
Beybun_29 Rabiul çok geçmiş olsun bende hiç iyi değilim valla şuan bile sofrayı toplicam yapamiom ağrıdan zor sofra kurdum korkuyorum doktor kötü bişey der diye de
Beybun_29 Rabiul benim kaşıntım 24 hafatada oldu ama bol krem sürdüm geçti öyle yap sürekli yaptım o zamanlar catlamadi şuan ise çatlıyor ama kaşıntı yok bildim derinin gerginlesip ayrildini hissediyorum devamlı krem sürüyorum çatlak kremi
Beybun_29 Rabiul şuan benim öyle işte acıyor fark ediyorum deri ayrılıyor resmen ve ilk defa bu hafta çatlak gördüm
Rabiul Beybun_29 karnın bu hafta fazla büyümüş olabilir mi ? çünkü benim bir anda dışarı vurdu , karnım haftama göre birden büyüdüğü için canım acıyordu kaşınmaya başlamıştı çok acı çektim ama krem yumuşatıyordu acısını alıp nemlendiriyordu ama yeri gelince yetersiz kalıyordu
gula_09 Kızlar ne zaman dışardan belli olur haraketler? 24+6 haftalık olduk oğlum baya tekmeler atıyor, eşim elini karnıma koydukda bile haraketli, ama eşim his etmiyo🥺🥺 ne zaman his eder? Bi bilgisi olan varmı?
Rabiul gula_09 kişiden kişiye değişir csnım o ben 15. Haftamda hissederken eşim hissetmiyordu ama 18.19 a gelince hissetmeye başladı
Kelebekmisaliihayat gula_09 28den sonra daha net hosseder. Hatta karşınıza baktığında hareketini görebilir bile. Ben 32 deyim. Şekilden şekile giriyor karnım
Beybun_29 Rabiul öne doğru gidiyor yanlardan yok sanki futbol topu gibi öne ve aşağı doğru bu hafta daha da büyüdü öne doğru gittikce karnım patlıcak gibi hissediyorum sanırım bebek büyüdü icin tam gelişme çağı hep hafta olarak öndeydi ama karnım normaldi bu defa karnım yandan belden yok sadece öne doğru bı gidişi var çok tuhaf gelio gözüme hareket ederken falan da çok hareket etti için ayrıca bir ağrı oluyor iyice karnım geriliyor çatlak kremi sürünce öyle serinlio gibi gelio bana rahatliom
Kelebekmisaliihayat papatyamm_ ben de 15.haftadan sonra nadiren ve minik hissettim. 20.haftalardan sonra hafif hareket oldu. Şimdi 32 deyiz. Durmuyor bu kız yerinde. İçerde halay çekiyor. Ha çıktı çıkacak neredeyse…