Aygn canım önde gitmesi sıkıntı değil ama benim 3lü taramadada son adet tarihim ve kagıtta yazan haftası farklıydı 3lü taramam da risk çıktı burdan 2 arkadaşta daha aynı olay olmuştu ve bebeklerimiz çok şükür sağlıklı eğer riskli bi durum çıkarsa tekrarlat testi bence