beyzaao merhaba çok geçmiş olsun bende 2 kez yaşadım kimyasal genetik bakıldı kanımda pıhtılaşma problemi çıktı kimyasal gebelikte normal adet gibi oluyorsunuz adetim 6 gün sürer 10 gün kanamam oldu bi sonrakı ay geçikme olmadan adetim oldu doktorum üzerinden 2 adet geçsin vücudun toparlansın dedi ama normalde beklemeden gebe kalsan da problem olmaz