Bende kimyasal gebelik gecirdim 1 kez. Doktorum dedi 3 kez olursa sorun arariz, ona kadar her kesde ola bilir. Sonrada pcos-lu oldugum icin yumurta takibi ve catlak ignesine basladik. Kimyasaldan sonra 1 ay bos gecdi, ikinci ayda hamile kaldim cok sukur. Zor bir surec kadin icin psikolojik olarak, ama biz bunu o an icin kabul etsekde etmesekde Rabbim en dogru zamani bilir. O zamanda Rabbimden gelen her sey kabuldur, isyan etmem, sabirla beklicem diyordum hep. Sizde Allaha siginin, hayirlisiyla saglikla bebelerinize kavusmayi nasio etsin rabbim🙏🏻❤️