Bbk88 canım kesinlikle yumurta takibine başla bak bana da mesela özeldeki doktor sırf sürekli para koparmak için seni her ay çağırıp duracak dediler ama öyle olmadı tabiki. Mayıs’ın sonu gibi gittim ilk defa doktoruma şu günlerde ilişkiye girin bu ay hamile kalamazsan 1 ay sonra tekrar gel adetin bittikten sonra dedi gittim yumurtlama tembelliği var dedi tekrardan bir daha yumurtlama takibi yapılsın olmazsa tekrar gel dedi o sıralarda tatile gittik, ağır bir grip geçirdim tatilden sonra, yazın ortasında işten çıktım. Aslında stresli dönemimdeydim, çocuk fikrini en iyisi şimdilik çıkarayım aklımdan demiştim. Çocuk fikrini bir nebze olsun akıldan çıkarmak, başka düşüncelere yönelmenin de kesinlikle çok faydası var. Daha önce bazı nedenlerle yapılamayan düğünümüz yapıldı vs 🥰 ara kanama geçirmeye başladım Allah var ben hamile kaldım heralde, üstüne görme geçiriyorum sanıyordum ama ara kanamaymış, ilk defa yaşadım böyle bir şeyi hemen ulaştım progestan al hemen ve kullanmaya başladı son adet tarihinde gel dedi gittim klomen ve çatlatma iğnesi yazdı ve o ay tutundu bebeğim 🥰 bu anlattıklarım inanın ki sadece 2 ay içerisinde gerçekleşti 🤭 biz eşimle 2.bahar yaşıyor ömrüm edalarında Ağustos’un ortasında tatil planlarken bebişle beraber ilk tatilimiz oldu 🤗 inşallah bu yaz Ağustos’ta bebişimiz yanıbaşımızda da tatilimiz olur ♥️ Rabbim dileyen,isteyen herkese nasip etsin 🤲 Biz 1 ay sonra kavuşuyoruz inşallah 🩷🐣