Sema3425 bende çok endişeliydim gebe okuluna gittim çok güzel gezdirdiler anlattılar tam bir anne bebek dostu bir hastahane arkadaşlarım orda doğum yaptı(gebe okuluna gitmediler) çok memnun kalmışlar doğumda şans işi inşeAllah karşımıza iyi insanlar ebeler hemşireler doktorlar çıkar