Minnakmini teacher-mom21 benim doktorum batı hastanesinde 19200 istiyorlar gerçi biz bağlara sorduk onlarda 13 bin dedi sultan hastanesi 10 bin istedi
Mavii17 Minnakmini ne zaman sordunuz sultan hastanesine arkadaşımın ablası şubatta doğum yaptı sezeryan 7.000 ödedi bende bağlar hastanesine gidiyorum 11.000 dedi doktor gerçi benim ki belli değil daha doğum ama ben sezeryan düşünüyorum kendi isteğimle de 15.000 dedi
Minnakmini Mavii17 dün gittim sultan hastanesine 10 bin dedi doktorlar neye göre fiyat veriyor bizde şaştık
ZeynepDuru17 teacher-mom21 devlet benim iki sezeryanım da orda oldu bu zamanda bu zorlukta gidip para harcamaya zor durumda kalmaya gerek yok die düşünüyorum herkesin kendi fikri Tabi
Hey_makaron Özeldeki Doktorlar günde 10 doğum yaptırıyorsa devletteki doktorlar günde 20 doğum yaptırıyor dolayısıyla daha çok tecrübeliler. Bu dediğimi düşünün ona göre karar verin.