teacher-mom21 Kızlar 37. haftama girdim bugün ve hastaneye gittim bebeğimin kilosu 2700 gr dedi bana az geldi…hem özel hem devlet Hastanesi’ne gittim bu süreçte bebeğim makat pozisyonun da hâlâ özel hastane de devlette sezeryan için gün verelim dedi ama ben devlet Hastanesi’ne karşı biraz tedirginim çevrem ikisi aynı diyor para verme diyor deneyimli anneler size sormak istedim…
Adenala teacher-mom21 Biraz maddi durum ve tercih meselesi burdaki doğum fiyatlarını görünce şehir hastanesine devam etmeye başladım ameliyat ekibi doktorum da gayet iyi siz nasıl rahat edecekseniz öyle ilerleyin bence
Serendipity16 teacher-mom21 sezaryen olduğu için devlette ekstra zorlamazlar ama devlette odalar en az 2 3 kişilik oluyor çoğu hastane eşi yanına almıyor falan ben sırf bunlar için bile istemezdim sonuçta 2 gece kalınacak eşimde yanımda olsun isterim konfor açısından özel ama benim için önemli değil derseniz devlet tabi
MerveEekaralarkk Ben ilk doğumumu özelde yaptım devletten bir farkı yok şuan yine hamileyim devlette yapacağım gerçekten gerek yok
Aysenur-yakarer28 Devlet sizi normal doğuma zorlasaydı 42. Haftaya kadar mesela bekleyelim belki döner deseydi özele gidin derdim ama kabul etmişler sezeryanı bence boşa para vermeye gerek yok kısa süreli bir operasyon özel de de olsanız doğumdan sonra aynı acıları çekeceksiniz ne de olsa
OguzMoms teacher-mom21 İlk dogumumu özel hastanede yaptım sezeryan oldum buda sezeryan olduğu için hiç özele o kadar para vermeye gerek olduğunu düşünmüyorum nerde yasiyosunuz bilmiyorum ama burda 35-45 bin civarlarinda özel hastaneler sezeryan olcagim için bana 1 gece için mantıksız geliyor yani acıyı yine siz çekiyorsunuz siz bilirsiniz yinede 🌸
perihankrkya teacher-mom21 ben ilk doğumumu özelde yaptm smdikinide ozelde yapacagim arkadasm dogum yapti devlette cok cile çekti tabi herkesin ayni olmaz ama biz esimle ayni doktorumuza karar verdik
yenidenanne34 teacher-mom21 ilk dogumu özelde yaptim bende sezeryan oldu simdi bu dogumumu devlette yapmayi düşünüyorum
Minnakmini teacher-mom21 ilk doğumum özelde oldu bende şuan 37 haftalığım özel hastaneye gidiyorum tekrar ama fiyatlar çok yükselmiş doğumu devlette yaparım dedim 1 nisana gün verdiler ama eşim asla istemiyor gitmemi 2 gece kalıyorsun devlette odalar iki kişilik hijyen yok özel hastanelere bakıyorum şuan en uygun fiyatlı hangisiyse ona gidecem
elmaelmaelma Ben ilk doğumu özelde yaptım, ikinciyi devlette düşünüyordum ama burada o kadar çok olumsuz durum okudum ki vazgeçtim. Bir süre daha kontrollere devlette devam edip, son 2 ay ve doğum için özele geçmeyi düşünüyorum.
Makbulepoyraz teacher-mom21 doğum özel bişey olduğu için ben özelde tercih ederim çünkü odalar 2 kişilik oluyor devlette rahat edemem eşim yanımda olsun isterim devlette hijyen yok wc yi bile diğer hastayla kullanıyorsun
Minnakmini teacher-mom21 benim doktorum batı hastanesinde 19200 istiyorlar gerçi biz bağlara sorduk onlarda 13 bin dedi sultan hastanesi 10 bin istedi
Masal12345 teacher-mom21 ben de İzmir’de devlet Hastanesi’nde doğum yaptım 2 kişi kalıyorsun hatta diğer odalardan bile gelip çocuğuma bakıp yorum yapan insanlar oluyordu Bir de beni çok korkutmuşlardı bir tane kadın onun yüzünden çok korktum ay göbeğim düşecek gibi oluyor yok iğneyi sırtına vurunca ölüyorsun bilmem ne evet gerçekten öyle de oldu tamam ama korkuttuğu için de belki de bu kadar acı çektim hap bir daha devlette yapmayı düşünüyorum ikinci doğamam şu an mecburen çünkü de özel hastane çok pahalı ama sadece kimseyle muhatap olmayacağım yüz vermeyeceğim çünkü onun görmelerine müsaade etmeyeceğim
teacher-mom21 Masal12345 Allah yardımcınız olsun :( inşallah hepimiz sorunsuz bitiririz bu süreci amin