Sudecan2149 11 hafatalık oldum 5 kez girdim zararlı diyorlar varmı öyle bişey kızlar cevap bekliyorum merakla
Ysn Sudecan2149 haftada 2 bazen 3 kere girdim hatta gunde 2 defa bile girdim riskli gebeydim hic doktor zararli demedi
Betyy Sudecan2149 zararı yok dedi bana doktorum. İlk 3 ay 2 haftada bir kontrole çağırıyor doktorlar. Riskli dönem ilk 3 ay zaten. 3 aydan sonra 12 haftadan sonra ayda 1 diyorlar bi problem yoksa. Yani uzun lafın kısası bi zararı yok diye biliyorum doktoruma sordum bende.
Deryakaya1802 Sudecan2149 zararı yok çünkü ses dalgalarıyla çalışıyo 🤔 Doktorunuz çağırıyorsa gidiceksiniz tabi, keyfi bi şey değil ki ben de ilk haftalarda 2 haftada bi giriyordum. Sıkıntı olmadı, dediğim gibi doktorlar en iyisini bilir.
Kubishcan Ben iki kere girdim10 haftaligim. Zarari var mi bilemiyorum ama her hafta ko trole mi gittiniz ? 🙄
Sudecan2149 Ysn inşallah kaç haftalık sizin ve şimdiye kadar kaç kez girdiniz lütfen cevap Canım Şimdiden teşekkürler
Teonam Sudecan2149 ben 14 haftaya geldim düşük riskim olduğu için bende haftada bir bazen 4 günde bir bazen günde 2 kere bile girdim
Ysn Sudecan2149 diyorum ya cnm haftada en az 2 kere grdim daha fazla da girdim bwzi gunler sabah aksam girdim ben dogum yaptim cnm cok sukur kurtulduk ben riskli bi gebeydim usgye girmek zorundaydım
Yasmin41 Kızlar ikili tarama testinde dört boyutlu olarak mı bakılıyor ben iki defa gireceğim farklı hastanelerde ama kafam karışık nasıl yapsam bilemedim ??
Teonam Yasmin41 ikili tarama testi kan testidir kan veriyorsunuz o kanla bakılıyor ve sonuç 10 güne çıkıyor. Doktor o gün sizi Normal muayene edecek muayene sırasında da bebeğin ense kalınlığını ölçecek o kadar
ZehraS Betyy ola bilir canim ben 8 haftasindan sonra ayda bi kez girdim sekiz hafta icinde de uc kez oyuzden dedim
23Zumra Sudecan2149 ben 12 haftaligim ilk kez 4 ocakta giricem.oda kalp dinlemek icin ben sadece 2 kere giricem birini kalbini dinlemek icin bide cinsiyetini gormek icin 20 ci haftada
Emell Sudecan2149 cogu insan zarari olmadigini beyan ediyor ama nedense ses dalgalarininda radyasyon olusturacgi goz ardi ediliyor.benim ilk gebeligimi anomaliden kmdolayi sonlandirdik.ikinci gebeligimde dr ayda 1 bakalim ultrason saglikli bisey degil dedi ki bencede icimizi detayli goren bi cihaz ne kadar masum bi prensiple calisiyo olabilir