ezgi-esk folik asit özellikle ilk 3 ayda bebek oluşurken omuriliğinde açıklık kalmasın nöral tüp defekti olmasın diye kullanılıyor bas bas bağırıyorlar bu konuda doktorlar. Sizin doktorunuz neden gerek yok demiş bilmiyorum. Vitaminleri hadi gerekli görmedi diyelim ki onlar da genelde düşük oluyor hepimizde hamileliğin daha zor geçmesine sebep olabiliyor ama folik asite gerek yok demesi şaşırtıcı özellikle ilk 3 ayda