Bana gebe kalmadan önce kontrol için gittiğim doktor “regenesis Max” önerdi. O ay hamile kaldım. 7 haftalıkken başka doktora muayeneye gittiğimde “vinalac” önerdi içeriğinde folik asit zaten var ve bir sürü vitamin de var ayrıca bulantılar için iyiymiş 20. Haftadan sonra regenesis Maxa geçeriz dedi. Bulantılar biter o zamana dedi