Elif1234- Syda01 bana da 2.doz ve doğum dan sonra da bir kaç doz daha varmış onları vurulursun ömür boyu vurulmazsin dedi sağlık ocağında ki hemşire de bilmiyorum işte hep bir korku
Elif1234- Ceku00 Benim de ilk başta ağrımadı ama geceden başladı gün içinde de devam ediyor zor kaldırıyorum 🌸
Elifasell Elif1234- evet oğlum zamanında yaptırdıgımda 24 saat bile surmemişti. Ama işte bunda pazar torbası okul cantası fialn tasıdım derken unutmusum agrıyacagını ☺️☺️
Elif1234- Meryoss Meryoss 2.doz için gitmeyi düşünüyor musunuz bana da aynı şekilde 2.doz için 1 ay sonra gel dediler
Elif1234- Beyzanurk Bende 2019 yaptırmıştım onun hiç bir etkisi yok dendi bana da bende tek doz vurulmak istiyorum ama 2. Doz için 1 ay sonra gel dedi.
Bebekayik Elif1234- 22. Haftada tek doz vuruldum 2. Ye gerek yok dedi var desede yaptırmayı düşünmüyordum zaten öncekini 15 sene önce yaptırmıştım