DilekBodurr Havva2626 daha yolun başındayız ama başıma gelecekleri bildiğim için yavaş gitsin daha iyi 😂 2. Çocuk olunca 😂
Gulsumbusra Havva2626 aynen benim ilk oğlum da 37. Haftada geldi 😅 o yüzden bunda da 40 a kadar bekleyeceğini düşünmüyorum
Ecelina2020 Minkkelebekk valla aynı suanlk güzel baklm arada dediğiniz gibi ufak tefek oluyo şikayetler haraketleri de akşama doğru sanki daha haraketli ama daha çok kuvvetli degl haraketleri🥰
Minkkelebekk Ecelina2020 Ecelina2020 evet akşama doğru sıklaşıyor hareketleri zamanla oturcak inşallah beslenmeniz nasıl oruç tutuyor musunuz😍🌸
Sabahat17 Esracaaaaa benimde 27 benimde sancılar yavaştan başladı arada bı yokluyor doktorum daha gün vermedi bekliyorum bakalim