Zeynepkrkytlli Sabihagny eksik bizim de çok da sanırım kıyafet tamam Çok bı şey almadım bende zaten çabuk buyuyo diye Önce kıyafetleriyle deterjanı aldık ki yıkayalım utuleyelim Diğer ihtiyaçları önümüzdeki 2ayda almayı dusunuyoruz
Sabihagny Zeynepkrkytlli herşey hallolur inşallah sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız ♥️🌸
Cennet_kusum16 Cumartesi belli olucak bakalım kaç gün kalmış 😁 maksimum 10 15 gün felan belkide daha az 😁