Bende de var 2 yıldır parkipex kullanıyorum çok iyi geliyo ama şimdi hamileyim 6 haftalık bi sakıncası olurmu bilmiyorum normalde günde 3 dız kullanıyordum bir haftadır 1 tane alıyorum sadece akşamları doktor bu ilacı keserse nasıl olacak bilmiyorum hamilelikte bu ilaç hakkında bilgisi olan varmı acaba