Oykusare Artik agliyorum yatamiyorum geceleri cok kötüyüm magnezyum da iciyorum ama duzelme yok mahfoldum yasayan var mi bisey yapip da iyi gelen cok zor durumdayim yasayan bilir deli olucam
mavikalpvemavikalp Oykusare of evet çok kötü bişey ya ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum Egzersiz yapınca iyi geliyor sizde deneyin
Boncukk123 Oykusare bende de oluyor doktoruna söyle ablam hamileyken de çok şiddetli yaşıyordu ilaç vermişti ona bir nebze kesmişti bende de her gün aynı saatlerde oluyor doktoruna söylersen ilaç bşey verir belki
Zeyneppx Oykusare bende ayniyim hamilelikten önce de vardı benim hep var hiç rahat edemedigimde çıkarıyorum pijamayı valla 😂 az rahatlıyorum 🤣
Oykusare SakinaG ben gecen dus aldim hic rahatlamadi ne otursam geciyonne gezsem geciyo yatsam zaten cok fena napicam bilmiyorum
BEBE_4458 Bende öyleyim cnm her gece yatmadan duş alıyorum ama biraz sıcak dindiriyo ağrılarımi napiyim bebek zaten durmadan rahatsızlık veriyo inanki ölüyorum bir an önce doğsunlar artık hayırlısıyla rabbim yardımcımız olsun sabır 😔
Zeyneppx Oykusare bide masaj çok iyi geliyo eliyle sıka sıka ovduruyorum ben eşime yoksa oda uyuyamıyo😂
Oykusare Zeyneppx su an mesela yataga girdim basladi bi arkadas buz koy demis onu yaptim hala ayniyim kivraniyorum yatiyorum oturuyorum yuruyorum deli gibi
Ylzknn Oykusare benim bir de tuvaletim geliyor gibi oluyor. Gidiyorum bir iki damla gelip yatıyorum. Az bir rahatlama oluyor iki dakika sonra yine. Tuvalete git gel yat git gel yat öyle öyle saat sabah üçü dördü buluyor uyuyana kadar. Allah kimseye böyle dert vermesin. Ben yıllardır çekiyorum. Şimdi tuvalete gidip gelsem de hiç rahatlama olmuyor. Hareketsiz durduğum anda başlıyor. Gündüzleri olmazdı artık hep oluyor. Hamilelikten mi oluyor böyle bilemedim. Yarın doktora soracağım kontrolüm var.