İşte bu ben. Normalde regl zamanı da çok sivilce çıkarırdım.şimdi regl gibiyim. Çok mu çıkıyor hayır ama dusak kenarım falan hep minik minik lekeli ilthaplu çıktı. Tamamen cilt rutinim değişti muhtemelen ondan diyorum ama bilemem yine :( hatta ilk aylar hiç çıkmadı 10.haftada çıktı sonra da 13.te şuan 14 teyim ama gelen yine birermtane çıkmış