Ada1111 geçiyor canım geçiyor. insan hayatta her şeye alışıyor. sadece zaman lazım. şuan lohusasın. bende aynılarını yaşadım. panik atak, yemeden içmeden kesilme, dışarı çıkma korkusu (ismini soracaklar diye), bütün kız çocuklarının ismini merak etme, bi yandan emzirip diğer yandan forumda/instagram da isimlere bakma, evde başka isimle seslenme… zamanla hepsi azalıyor geçiyor, insan o isme alışıyor, kişi o isimle bütünleşiyor. ayrıca isim sadece bir sesleniş, taktigimiz bir boncuk gibi. kimse ismi güzel veya farklı olunca farklı bir hayat yaşayacak diye bir şey yok. hepimiz normal bir insanız ve bu dünya ya geldik gidicez. önemli olan sağlık.. bebeğinin keyfini çıkar. o kadar çabuk büyüyorlar ki, ilerde çok üzülürsün isimle vakit kaybettiğin için..