Allah yardımcınız olsun sizi çok iyi anlıyorum.. hamileliğim de kızımın ismi Neva olcak dedim eşimde kabul etti herseyini yaptırdık sonra çevreden gelen saçma yorumlar kafamı karıştırdı son 1 ay kala isim aramaya başladım ama artik herkes Neva diyordu alismistik ama ben başka isim istiyordum.. doğum yaptım Neva koyduk ama çocuğa Neva diye seslenemiyorum. Birden içime bir sıkıntı düştü uykularım kaçtı yemeden içmeden kesildim her gün hüngür hüngür ağladım. bir yandan emzirip bir yandan instagram da isimlere bakıyordum.. şimdi 11 aylık oldu 1 yaşına girecek.. yavaş yavaş alışıyorum ama hep aklımda başka isimler dolanıyor.. hiç tahmin etmezdim başıma böyle birşey gelebileceğini.. burda dalga geçenlerde, dilerim Allah’ta bir gün size aynısını yaşatır da görürsünüz nasıl olduğunu!