Busramom07 ObirSirin ayva çok iyi ve bazen aşırı kalkınca miden alnını tut üç kere alnının ortasına tıkla parmağınla geçiyor
Rmyssaf cLearQueen ne güzel işte dua edin olmasın benim çok fena ne yemek yiyorum ne evde durabiliyorum heryer kokuyor her yer. Her şeyden tiksindim sadece yatıp uyumak istiyorum sürekli kusuyorum yemek yemediğim halde düşünün evimden yatağımdan kendimden dahi tiksindim yemekleri söylemiyorum daha😔😔
cLearQueen Rmyssaf guzel kardesim. Mesele o degil. Tabiki kusmak guzel bisey deil zor bisey tmm ama insan herkeste olan bisey bende neden yok diye kafasina takiyor. Acaba bi sotun mu var diye dusunmekten edemiyor. Derdimiz o. Yoksa kusma meraklisi degilim. Size de Allah kolaylik versin
Rmyssaf cLearQueen anlıyorum fakat herkeste aynı durum olmuyor herkesin bünyesi farklı demek vitamin değerleriniz yerinde mesela aşırı bulantı kusma b6 eksikliğinden olurmuş yani bu durum kafaya takılacak bi durum değil bence ama siz bilirsiniz
ObirSirin Ayran da iyi geldi elhamdülillah. Bulantının zaman zaman şiddetlenmesi zaman zaman geçmesi normal değil mi? Bu postu yazdığımda çok kötüydüm bugün iyiyim oruç tutabiliyorum hatta. Sizin de süreç böyle mi olmuştu 🥲