ObirSirin Tecrübeli arkadaşları cevap vermeye davet ediyorum. Çubuk kraker dışında bir şey var mı bulantıyı hafifletecek 🥹
Nergizgokce ObirSirin 8. Haftada başladı 20. Haftaya kadar sürdü benim bulantım Prilam Dr ilaç kullan günde 4 doz kullanabiliyorsunuz sabah 1 öğle 1 akşam 2 adet şeklinde içiyorsunuz çok şiddetli değilse sabah akşam 1 iciyordum sonra geçti bıraktım 🫶🏼
Nilmehtap Mesen ben de 18+3 hala prilam kullanıyorum bir ara günde 3 tane zofer kullandım. Sanki hiç bitmeyecek gibi bilmiyorum biter inşallah
Asill22 ObirSirin ilk hamileliğimde prilam dr kullanmıştım ve ikinci hamileliğimde de onu kullanıyorum. Tuzlu kraker salatalık kızarmiş ekmek falan anlık ve kısa süreli etki ediyor en iyisi prilam kullanmak zaten hamileler için özel olarak üretilmiş. İlacı içtiğinizde hemen etki göstermesini beklemeyin genelde ertesi gün etkisini göstermeye başlıyor ve çok rahatlatıyor resmen kurtarıcı gibi birşey birde ilacı aç karna için ve içtikten sonra 1 saat yada 1 buçuk saat hiçbir şey yemeyin çünkü kusturuyor dediğim şekilde içerseniz etkisini görürsünüz. Mesela ben sabahları 6:30a alarm kurdum 1 tane içip geri yatıyorum uyurken kana karışıyor etkisini daha çabuk gösteriyor uyanınca rahat ediyorum 1 tanede akşam yemeğinden 1 saat önce içiyorum.
M-Urass_Mom Tuzlu yeşil elma, tuzlu salatalık beni en en hızlı geçirenlerden oldu. Zencefil, nane limon, kekik suyu da iyi geliyor. Prifemyn Dr 10 mg verdi doktorum o da iyi ama tuzlu meyve sebzenin üstüne tanımam 😅
ObirSirin Henüz doktora söylemedim muhtemelen bana da o ilaçtan verecektir. Yediğim her şey anlık etki ediyor devamlı bir çözüm gerekiyor 🥹
cLearQueen Benim hic midem bulanmiyor 10.haftaya giricem bu sorun mu ya cok kafama takiyorum demir ilaci bile bulandirmiyor midemi of acaba bi terslik mi var
ObirSirin cLearQueen ne güzel ne mutlu sana inşallah hiç bulanmaz çünkü çok kötü bir şeymiş başıma gelince anladım. İnsanın uykusunda bile midesi bulanır mı ya 😅
Rmyssaf cLearQueen ne güzel işte dua edin olmasın benim çok fena ne yemek yiyorum ne evde durabiliyorum heryer kokuyor her yer. Her şeyden tiksindim sadece yatıp uyumak istiyorum sürekli kusuyorum yemek yemediğim halde düşünün evimden yatağımdan kendimden dahi tiksindim yemekleri söylemiyorum daha😔😔
Mesen Nilmehtap inşallah biter ya gerçekten çok zor ne oturabiliyorsun ne yatabiliyorsun hap bağımlısı gibi olmadan yapamam moduna giriyosun inşallah bu hafta son olur 🙏🙏