umrumdadegil Merhaba kızlar sarkan göğüsleriniz için çözümünüz ne oldu meme dikleştirme falan olan var mı aranızda hamilelikten sonra bi tuhaf oldu iyice😩🤭
Yeldan umrumdadegil acaba korse mi alsanız ? İnstagramda çok görüyorumz göğüs toparlayıcı korseleri. Ne kadar işe yarar bilmiyorum ama bir umut 🥲 Ben kendime ilk etap 2 çeşit korse aldım. Rahim tosparlayıcı ve bel göbek sarkmasını engelleyici. Umarım işe yarar 😫😫😫
gdaslik umrumdadegil emzirme bittikten sonra toparlıyor memeler yani bende öyle oldu. Emzirme sonrası kilo verme ve evde plates yapma sürecimde çok güzel toparladı şuan yine deli gibi büyük ve şiş ama endişelenmiyorum eski haline geliyor. Ben hatta sütyensiz giyiyordum yazın kıyafetleri.
-nazli00 Delidolu kız eski haline nasıl dönüyor insan ben hamile kaldığımda 67 kiloydum emzirmeyi bırakalı 1 ay oldu hayla 83 kiloyum
Bbuusra umrumdadegil Benimde 8 kilo kaldı ya emziriyorum ama giden yok şu anlık tabi daha 3 aylık bebeğim. 10 kilom gitti 8’i kaldı 🥲🥲
Yeldan umrumdadegil evet varmış bence denemekten zarar gelmez sonuçta şu an ilk yapacağımız şey korse takmak. İşe yararsa eğer basit ve etkili olur diye düşünüyorum ☺️
-nazli00 umrumdadegil ah ah bacım gitmiyor. Kızım 2 yaşına girecek haziranda ama bende tık yok gene şöyle 67 kiloma düşsem bişey istemem valla 83 kilo nedir ya
umrumdadegil -nazli00 yaa gerçekten mi 2 sene mi oldu😩 niye böyle olduk ya millet doğum yapar yapmaz veriyor
-nazli00 umrumdadegil vallaha bacım benim kız büyüdü ben hayla nasıl zayıflayacağım diye düşünüyorum o doğumdan sonra kilo verenler napıyor anlamış değilim vallaha ya