Kızlar merhaba ben bugün 21 haftalık oldum tam.. doktorum detaylı zamanı dedi randevu bakıyorum doktora en yakın tarih 16 nisana verdilef yani tam 24. Haftamda falan.. kadın dogumcum 20-22 haftalar en iyisi ama çokta kötü bir tarih zaman hafta değil dedi ama sormak istedim.. 24. Haftasında detaylıya giden varmı geç bir hafta mi acaba 24.. perinataloga gidip 24 de doktorun geç gelmişsin dediği oldu mu