Kubraakgn0 Fafali Var canım benim daha silikti pozitif 8 haftalık olduk test duruyor atayım istersen ☺️
Aleynaaal Bende de böyle çok silinik çizgi vardı hatta bende sormustum çoğu kişi yok demişti su an 19. Haftamdayım hamileyim 😊
Fafali Mommya bende tam şuan senin postunu okuyordum 😅 hayırlısıyla insal beraber sevinelim bu mübarek günlerin hürmetine