Oznrtpkr 38 haftadayiz doktorum suyum azaldığı için sezeryan olmamı yada suni sancıyla doğumu başlatmamiz gerektiğini söyledi benimde aynı durumda olan var mı veya sezeryan doğum çok zor mu
gamzosgamzos Oznrtpkr benim 2 tane sezaryen doğumum var iki doğumumda çok güzel geçti hemen toparlandım 🙂
GuzelMelegimm Oznrtpkr sezaryen en kolayı. Sancın başlamadan açılman olmadan suni sancı alırsaaann işte o zaman yersin nanayıı. O daha zor
Sleppy Oznrtpkr ben de cuma günü sezeryan alacağım benim de suyu fazla sınırda ilk doğmam normal ikinci doğumum bu normal doğumda o kadar zorlandım ki gerçekten hayatımda yaşadığım en berbat bir gündü hayı 4 ay kendimi toparlayamadım fazla ve hep hamileliğim boyunca sıkıntılı dönemlerden geçtiğim için doğumda çok zor olduğu için kendi isteğimde sezeryan olmak istedim tabii sezeryanda olsa yine de çok korkuyorum sezeryan normal fark etmiyor bence ama normal doğum gerçekten çok meşakkatli çok sancılı ve dayanılmaz bir süreç benim için bir de benim çok dikişim vardı
Oznrtpkr mavikalpvemavikalp evet içtiniz suyla alakası var demiştiler banada içtiğim su direk çocuğun suyunu değilde çocuğun yaptığı çişini etkiliyomuş böylelikle artiyo suyu demişlerdi
melike81_ mavikalpvemavikalp yok valla mesela ben hiç su içmiyorum inanın günde 2 bardak belki içiyorum doktorumda hep gebeliğin başından iç iç diye söyledi nedesede içemiyorum öncesindede böyleydim su içmeui sevmiyorum haftada 1 litre içebilirim o derece ve 37 haftalık olcam suyuda iyi bebişin 😀
Oznrtpkr GuzelMelegimm sancım ve acilmam yok bı hafta daha beklersek riskli olucak bende suni sanciyi bilmiyorum hiç sezeryan olucam herhalde direk
Haticehrkc Benim doktorum da çatı muayenesi yaptı, normal doğum zorlar bizi dedi o yüzden Çarşamba günü sezaryen olacağım ama çok korkuyorum, tedirginim. Umarım su gibi geçer doğumlarımız 🙏🏻❤️
Oznrtpkr Haticehrkc umarım bende Allah kolaylık versin bende çarşamba günü alicam.insalah kucağıma çok tedirginim ama 🥹❤️
Karbeyaz_ melike81_ ya maşallah size canım birde hep derler su çok önemli diye inan bende hiç sevmiyordum su içmeyi seveyim diye bir sürü matara bardak aldım 😂😂😂günde zorla 2 tl su içecem diye ölüyorum hep içmezsek kötü olur diye kafama yatmış şuna sende duyunca şok oldum sağlıkla kucağınada alırsın inşallah bebeğini canımm 🙏
mavikalpvemavikalp melike81_ bende zorunlan içiyorum 2 litre iç diyolar ama 1 litre zor bitiriyorum şu emzirme dönemi felanda geçsin su falan komple atıcam almıycam eve gına geldi biz türklerde hiç su içme alışkanlığı yok 🤣
mrv1903 Hiç korkutma kendini ben çok korkmuştum. Hiçte korktuğum gibi bişey değilmiş. Çok rahat geçti. Doğumumu anlatmıştım istersen girip bak profilime. Detaylı anlattım orda ☺️