Ozlmcnn6 busesssssss idrar tahlili isteyin enfeksiyon olabilir benzer şikayetle gittim enfeksiyon vardı
busesssssss Ozlmcnn6 aynen bende geçmeyen idrar yolu enfeksiyon var 8.haftamdan belli dediğiniz gibi belki o yapıyodr :(
busesssssss Ozlmcnn6 evet 2 kere kullandım ama geçmiyor sonra üreme varmı diye baktılar çok şükür yok ama geçmiyor bende çok korkuyorum enfeksiyonun zarar vermesinden
busesssssss Ozlmcnn6 aynen cuma günü gideceğim zaten her gittiğimde idrar tahlili yapıyor doktorum tedbiri elden bırakmamak gerek