kızlar 25+6 yım perşembe günü karnımın üst tarafında sanki kasım yırtılıyo gibi rahatsız edici bi ağrı vardı birde çalısıyorum sürekli oturuyorum bi şekilde rahatlamadı hatta sırtımın alt tarafına vurdu sonra eve gittim geçti. sonra pazar aksamı yine böyle kasıklarımda ağrı oldu o günde tüm pencereleri açtım üşüttüğüme yordum. bugun de yine kasıklarımda adet olmadan önce tatlı tatlı kendini 2 gün öncesinden hissetitrir ya öyle ağrı var normal mi sizce bu haftalarda böyle olması?