Bende 17 haftalıkken öğrendim ilk başlarda yasaklamadılar bir şey çıkar diye ama sonrasında yasaklar geldi çok şükür hiç kanamam olmadı çok dikkat ettim. Benimki tam kapatıyor, Şuan 34+4 olduk çok şükür 37 en geç sezaryen olacak hiç çıkmadı yukarı hep aynı yerinde Plesenta sizinki çıkar inşallah çok duydum herkesin ki çıkmış 🤲