durgay hiç bir şey 😅😅 annemlerde kaldık zaten eşimle 20. haftaya kadar yattım. Tuvalet ve hastane dışı ayağa kalkmadım. İlişki yasaktı zaten. Beslenmeme dikkat ettim. Ikınmamaya çalıştım. Kusarken de büyük tuvalette de. O yüzden genelde kabız yapmayacak şeyler yedim. Dengeli beslendim yattığım için. Tamamen yatmanız lazım. İlaçlarınızı kullanmanız lazım. Hatta iğne daha etkili iğne de isteyebilirsiniz.
Benim hamilelik sürecim baya sıkıntılıydı devamında 38.haftada 34.haftaya uyumlu 2590 gr doğdu oğlum. Kordonda çentik vardı o yüzden gelişim geriliği oluştu 23.haftada detaylıda anlaşılmıştı. Gelişim geriliği 1 ayı bulduğu için zorunlu sezeryan oldum. Şuan 8 aylık oğlum 😅😅