Dilan_Deniz ben ilk gebeligimde kurbanlık tosun gibiydigjm aynı çünkü kilom aynıydı ama vücudum şişti 76 yla gebe kalmistum haftasına uymku kiko akiyodun ,91 kiloyla doguma girdim fosur fodurdum bu sefer ,75 le kaldım yediğim halde 5. Ayda geri 75 dik.sabit kalmışım korumusum kilomu ama yine 90 kiloyla 91 kiloyla girişim doğuma ama en azından vücudum toparlanmisyi daha zayıf duruyodum her hamilelik dediğin gibi farklı birbirinden