Kızlar sizlerinde bsşına gelen varmı,14 haftalık hamileyim hiçbirşey yiyemiyorum 10 kilodan fazla verdim,fakat sorum şu ki midemi çok dolu hissediyorum sanki hazımsız gibi son 2 haftadır
lavaboya 3 günde bir çıkıyorum çok zorlamadan gelmiyor,sabah yine sancım oldu lavaboya koştum yine aynı şeyler oldu fakat bu defa kan gördüm çok zorlayınca olmuştur dimi,resmen ıkınıyorum yine olmuyor ne yapıcam ben böyle bilgisi olan yardımcı olabilirmi lütfen