Ozgis1s Öncelikle hayırlı olsun bebişinizin parmakları, yatışı yerim ya maşallah😊😊 Sizinki yine güzel bir poz vermiş biz daha böyle bir poz yakalayamadık 15.haftada gittim bacaklarını hep bağdaş yapıyor göstermiyor %60 kız gibi dedi doktorum. 16.hafta tekrar gittim yine göstermedi. Devlete gittim o da kız gibi dedi. 17.haftamda başka bir doktora gittim o da çok uğraştı bir türlü göstermedi. O da kız gibi dedi ama biz yine de bir türlü emin olamadık ya değişirse diye detaylı ultrasonu bekliyorum. 5 nisanda randevum var inşallah gösterir de ona göre bir hazırlık yaparız. Kız, erkek farketmez sağlıklı olsun ama cinsiyetine göre de eşya almak var😊😊