Deletedmom_99 Hamile kalınca, hiç yemediğim ejder meyvesi eşerdi canım Mesela, kumkuat Avakado. Özellikle şu avakadoyu nasıl seçmeli. Alerjim olur diye avakado alamıyorum
bahocum Deletedmom_99 ben avokado sık tüketiyorum. Hamilelik öncesinde de tüketiyordum. Alerjik bir şey olduğunu hiç duymadım. Olabildiğince yumuşaklarından seçin. Ancak aşırı yumuşak olmasın çok çabuk bozulur. Hamileliğimde de çarkıfelek meyvesi ve liçi meyvesi yedim. Zararlı değiller zaten bir de oturup kilo kilo yemeyecekseniz sorun yaratmaz
Bernush Deletedmom_99 avokadoyu hergün tüketiyorum ama hamilelikten önce de yiyordum. 2-3 tane alıyorum, muz , elma ile aynı yere koyunca hızlı olgunlaşıyorlar. 2 gün arayla muz elma yanına koyuyorum, birini tüketirken diğeri olgunlaşıyor.
Nurglsari Deletedmom_99 avokado alerji yapmıyo diye biliyorum ben yumurta yemediğim için her sabah avokado yiyoeum protein miktarı çok yüksek çünkü
MerveA7 Deletedmom_99 avakado yu ben nedense sade seviyorum ortadan bölüp elime kaşık alıp kaşıkla sıyırıp sıyırıp yiyorum 😅 diğer türlü içine her şey katınca yiyemiyorum asla 🥲
Yeldan Kumkatı bende istemiştim 😂 Mini mini portakal gibi aynı beğenmiştim ben. Avakado alerji yapıyor mu bilmiyorum. Ben gebelikte tükettim baya faydalı bebeğe iyi gelen bir şey. Alırken hemen yiyecekseniz yumuşak alın. Bir kaç günde yiyecekseniz bekleyip olgunlaşması için hafif yumuşamaya yakın olanı alın. Eğer sert aldıysanız beklemeli aksi taktirde zehir gibi oluyorlar. Ben yumuşamış seviyorum. Üzerine tuz limon ekleyip yiyorum.
Deletedmom_99 bahocum hafif yeşilimsi siyah Aldım biraz önce yumuşak değil. Şimdi onu ne zaman nasıl yemeliyim 😊
Yenianne6706 bahocum liçi meyvesini nerden buldunuz yurtdışında mı yaşıyorsunuz Türkiye’de ben hiç bulamadım
Catcad Deletedmom_99 yumuşayınca kabuğundan kaşıkla ayırıp bir tabakta ezin. Üzerine zeytin yağı, limon, tuz, karabiber, kırmızıbiber ekin. Öyle ekmeğinize sürün. Tadına doyamazsınız. Sadece tuz ile karıştırırsanız tadı hiç hoş olmuyor
bahocum Deletedmom_99 her gün yumuşaklığını kontrol edin bazen bir anda fazla yumuşayabiliyor. Avucunuza alıp parmağınızla biraz bastırdığınızda içeri doğru hareket edebiliyor olsun anlatabildim mi emin değilim ama 😅 bir de öyle sade yemeyin üzerine tuz karabiber limon ekleyin dilimleyebilirsiniz veya ezebilirsiniz. Rahatsız olmuyorsanız küçük bir diş sarımsak ezebilirsiniz içine. Ben bol limonlu seviyorum siz damak zevkinize göre bakın tabi ☺️ salatanızın içine ekleyebilirsiniz dilimleyip. Ben ya dilimleyip omletle tüketiyorum, ya da ezip ekşi mayalı ekmeğin üstüne sürüp üzerine de tereyağlı çırpılmış yumurta ile tüketiyorum. Ay anlatırken canım çekti 😅😅
Yenianne6706 Deletedmom_99 biraz yumuşayınca üzerine limon sıkıp tulum peyniri yada esine peyniri ekleyip ezin şahane oluyor tadı :) yurtdışında yaşıyordum orda da içerisine mayonez koyuyorlardı ama bize mayonez yasak :) eğer bulursanız calvenin organik mayonezi var kavanozda içerisinde çiğ yumurta yok
dogurangaplumba Deletedmom_99 Avokadoyu bende alıyordum ama zorla yiyordum tadını asla beğenmiyorum omlet yada salata olarak kullandım sonra onuda bıraktım gitmiyor yani yutamıyorum ama faydalı biliyorumda inşallah 1 tane almışsınızdır 🙈 sizinki ne kadar yumusak yanına 1 adet kirmizi elma koyun bi posette öyle olgunlaşıyor
Deletedmom_99 dogurangaplumba evet 1 adet aldım. Bi deneyim nasıl olur ki diye. Ekmeğin üzerine sürüp yicem. Sonra da sabahlatı avakado yemeden kendime gelemiyorum dicm 🤣🤣
dogurangaplumba Deletedmom_99 Ahahahaha avokado videosu geldi aklıma gördün mü hiç bilmiyorum çocuk avokado demeye çalışiyor bacım şuan biz o çocuk gibiyiz sonradan ay fenalıklar geçiriyorum avokado vaktim geldi demeyesin 🤣🤣🤣 ekmeğe sürüp yemek istiyorsa canın dene ama cidden yutulmuyo ya hepsini zebil etme bak ufacık sür sonra 1 dilimine limon tuz döküp ye 1 diliminden omlet yap 1 dilimde salataya kullanırsın nasıl hoş olursa öyle ye hatta meze bile yapabilirsin tek tek dene bak inşallah yutarsın 🤣🤣🤣
dogurangaplumba Catcad Her türlüsü yapılıyorda hepsi damak zevkine uymuyor yahu ne değişik bir meyvedir o 😅
dogurangaplumba Deletedmom_99 avakomono avakomodo avakado zıkkım meyvedir işte 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 yiyebildin mi kuşum
Deletedmom_99 Bernush ay önceden meyve tüketen biri değildim. Elmaymış muzmuş dönüp yüzüne bakmazdım. Evlenince alışkanlık kazandım.