Veterinerhanim _Feslegennn__34 canım benndaha önce hiç yaşamadım bir gebeliğim oldu onda da olmadı zaten düşük yaptım sonrasında da
_Feslegennn__34 Veterinerhanim hmmm anladım canım testım bu şekilde çıktı Çıplak gözle daha belirgin Efekli oynadım ki daha net görünsün diye bu şekilde çıktı bilmiyorum
Veterinerhanim _Feslegennn__34 eğer yakınsan kan ver aklında kalmasın zaten varsa çıkar artık küçük bir değerde olsa ben yarın vermeyi düşünüyorum bakalım ama bu testlere çok güvenmiyorum açıkçası
Melike_14 _Feslegennn__34 Biter bu beklemeler inslah birgün bizede.kan ver dediğin gibi eğer kan verene kadar leke gibi gelirse inslah yerleşme kanamasıdir🤲🙏
Veterinerhanim _Feslegennn__34 bende hiç adet olacak givi bsey yok bakalım test verdim sabah sağlık ocağına akşamına çıkar sanırım bekleyip göreceğim hakkımız da hayrlısı olsun sıkma canını yeniden dene.