Bende ayın 11 i gündüz 11 gibi çatlatma iğnesi oldum 12 si 12,1 gibi aşılama oldum. Bugün sanıyorum ki 12. Günüm dün idrarda gebelik testi yapmıştım tertemiz tek çizgi çıkmıştı üzüldüm bilemiyorum hayrlısı olsun yaklaşık bir haftadır inanılmaz bel ağrım var sağ kasıkta batma var solda yok yarın kan vermeyi düşünüyorum ama bir taraftan da diyorum çarşamba adet olmazsam mı versem diyorum ayyy bilmiyorum