keremtahamom_ ben hamile olduğumu öğrendiğim gibi lierac aldım. Ara ara sürdüm ikinci tüpündeyim şimdi. Duştan sonra nemli vücuduma bebek yağı sürüp nemi hapsediyorum son birkaç haftadır. Lierac da hala kullanıyorum. Bazen de kantaron yağı sürüyorum kafama esince :)
Şuan 31 olmama 2 gün kaldı. İnşallah çatlamadan bitirebilirim. Bu arada 11 kilo aldım en az 8 i karnımda 😂 kocaman oldu karnım o yüzden çok korkuyorum çatlar diye