Sabah akşam yağ ve krem kullanıyorum ama göbeğim alt tarafında iki tarafta iki küçük çizgi olmuş çatlak yani görünce baya üzüldüm 😔 bol su da içiyorum ama erkenden çatlak oldu sanki beklemiyodum bu haftalarda. Sizde nasıl neler yapıyosunuz çatlamamak için