Bugün 3 milyara ombre yaptırdım saçım sarı isterken gri yapmış gerizekalı kuaför illa iki yikamayla geçer sarı olur dedi eşimde hiç beğenmedi . Kayınvalidem nene gibi olmuşsun bu ne böyle dedi şu an midem ağrıyor canımın sıkıntısından sizce nasıl düzelir ne yapmam gerekiyor nolur fikri olan varsa söylesin