Seren21 sezaryen oldum
( zorunlu )
Allaha şükür sezaryen olmuşum ameliyathaneden anneme eşime gülücükler atarak çıktım odama geldiğim gibi en az 20 kişiyle telefonda görüştüm. Bi kaç saat sonra kalkıp yürüdüm
Ertesi sabah 1 de hastaneden çıkış yaptım evime geldim (30 ağustos 17.20de doğum yaptım 31 ağustos da evime geçtim)
15 günlükken annem gitti bebeğime de evime de kendime de kocama da ben baktım canım
Demem o ki sezaryen öcü değil ben o kadar cok normal doğum yapıp kendine gelmesi aylar süren insan gördüm
Çocuğunu kucağına aldıktan sonra konusmak bile istemeyen insanlar gördüm
Kendini kasma illaki gelecek bebeğin bir şekilde :)